Monday 30 October 2017

Forex Ytc


Lær hvordan du tilpasser handlingshandelen til YTC Price til lavere timeplaner, slik at det blir mer handel på bare 1-2 timer per dag. Q Hvorfor var dette ikke bare inkludert som en del av YTC Price Action Trader. På 590 sider med kvalitetshandel utdanning var YTC Price Action Trader eBooks-serien allerede lenge nok. Og enda viktigere er faktum at YTC Scalper ikke vil være relevant for mange av dem som handler lengre tidsramme YTC PAT-metoden. Så å inkludere ytterligere 200 sider vil resultere i en kostnadsøkning for alle og kaste bort mye papir for de fleste. Q Men hva om jeg vil bytte høyere tidsrammer. Da er YTC Scalper kanskje ikke for deg. Det er ikke viktig å lese. YTC Price Action Trader er en komplett strategi . Selv om YTC Scalper tilbyr en forenkling av handelsoppførings - og administrasjonsprosesser Hvis du sliter med YTC Price Action Trader-oppføring, gjennom lavere tidsrammebaserte utløsere, kan dette være noe du ønsker å utforske, tilpasse enklere YTC Scalper-prosesser til dine høyere tidsrammer. Q Hva om jeg bare vil handle YTC Scalper-tidsrammer, og ikke den høyere YTC Price Action Trader-tidsrammen. YTC Price Action Trader er en viktig forutsetning Du må følge hele reisen fra starten for å fullføre. YTC Scalper kan best anses som en utvidelse av YTC Price Action Trader materialet. Hvis du forsøker å starte med YTC Scalper, vil du mangle mye av de underliggende prinsippene som kommer fra YTC Price Action Trader teori om markeder og tilnærming til analyse Dette materialet antas kunnskap og gjentas ikke i YTC Scalper. Frankly uten YTC Price Action Trader blir du først manglet noen viktige komponenter og vil kaste bort tiden din. Q Kan jeg få noen flere prøver. Hva med noen diagrammer fra boken som viser et par handler. Q Hvor kan jeg få det. Hvis du allerede har YTC Price Action Trader kan du få YTC Scalper fra denne siden Bestill nå. Hvis du ikke har YTC Price Action Trader en Viktig forutsetning, kan du få begge her. Vår 100 tilfredshet garanti. La oss gjøre dette så enkelt som mulig. Når som helst innen 60 dager etter kjøp, hvis du av en eller annen grunn føler at du ikke har fått valuta for pengene, bare kontakt meg og jeg ll ordne en 100 refusjon av kjøpesummen. Din vurdering av YTC Scalper er effektivt risikofri. Last ned YTC Scalper Now. YTC Pris Handling Trader. Intraday Swing Trading for Forex, Futures Futures og Emini Futures Markets. Er du syk og lei av hype i trading education. Have du hadde nok av løgnene til internett markedsførere - kurve-fit strategier og forex roboter som aldri jobber i det virkelige markedsmiljøet. Ikke det gang du sluttet å jage falske løfter, og lærte å handle. Etter flere år med å bidra til YTC Trading Nyhetsbrevet, har Lance Beggs blitt overbevist om å dele sin tilnærming til trading. Det er ingen sprøytenarkrav som kreves, vi vil la innholdsfortegnelsen snakke for seg bare nede under. Instant PDF-nedlasting.590 sider av qua Lite trading education. Including 377 diagrammer og diagrammer. PLUS NU MED 2 BONUSER - FAQ Dokument 2 volumer 42 minutter mp4 video Fremtidstendens - Forenklet. Volum En introduksjon. Volum to markeder og markedsanalyse. Volum tre handelsstrategi. Volum fire din handelsvirksomhet. Volume Five Trader Development. Volume Six Conclusion. What en oase å finne i ørkenen av handelsutdanning Når jeg leser gjennom 6 volumene av Lance s nye e-bok, var det en konstant strøm av wow og aaah som gir så mye mening. Lance har velsignet handelssamfunnet med en fantastisk e-bok. Han gir deg det store bildet og tar deretter hvert stykke og bryter det ned i klart, forståelig og logisk deler Detaljene er utrolige, massevis av diagrammer og bar ved baranalyse. Ingen stein er igjen uendret, Money Management, pris handling, psykologi, handelskataloger, selv hvordan du setter opp bildene dine for optimal bruk Volum to på hvorfor prisbevegelser er verdt prisen på boken alene, og dette er før du til og med kommer til de 250 sidene på den aktuelle strategien eller de andre 5 volumene. Hele boka er gjennomsyret av Lance s ønske om å gi deg den beste muligheten til å gjøre det som en handelsmann Hans omsorg er tydelig med den uttømmende mikronivådetaljen, men alt sett i større sammenheng. Kortfattede oppsummeringer i pivotpunkter gjør det enkelt å lese. Dette flyter naturlig ut av Lance s eksepsjonell evne til å gjøre det som kan være komplisert og forvirrende å forklare gjennom skriftlig medie, et eksempel på klar tankegang, mesterliggjøring av emnet og en uvanlig gave til kommunikasjon. Alt som sagt er det ene ordet som oppsummerer YTC Price Action Trader for meg, forfatterne - integritet - det skinner gjennom overalt. meg du er trøtt av slangesoljesalgete som ser ut til å ligge bak flertallet av Forex eller Trading-utdanningen, du vil føle deg trygg, slik at Lance kan lede deg på denne spennende reisen, som med feil guide er skarp h fare. Simple - kjøp e-boken - du fortjener det beste og stopper den endeløse søket La Lance tålmodig og realistisk gi deg den beste muligheten til å gjøre drømmen din til virkelighet. Stopp å lære uenige deler av strategier eller prøve nye indikatorer lære hvordan markerer arbeid og handler YTC-måten. Klikk her for å lese mange flere testimonials. Individual results may vary. A vitnesbyrd fra en klient kan ikke være representativ for alle klientopplevelser. Prestasjonsresultatet garanterer ikke fremtidig ytelse. Her er Difference. All de andre søppelsystemene du kjøpte, jeg vet at du gjorde det, gjorde vi alle i begynnelsen lovet suksess, men klarte ikke å levere søppelsystemer fremmet ved hjelp av salgstrykk basert på menneskers psykologi, designet for å appellere til ditt underbevisste ønske om enkel suksess designet for å suge deg til overlevere pengene dine Bare én person drar nytte av disse produktene - internettmarkedsføreren. YTC Price Action Trader er annerledes jeg lover deg ikke suksess Hva jeg gjør pr Omise er at dette 6-volumet sett med e-bøker vil gi deg en forståelse av markedene, en analysemetode, en handelsmetode og en prosess for læring, vekst og utvikling som vil fungere som grunnlag for din løpende læring behandle din pågående næringsdrivende utvikling. Jeg skal sette grunnlaget og gi deg en plan for veien fremover. Du må gi det løpende hardt arbeidet. Det er ingen snarveier. Et sted inne i vet du at det er sant. Så slutte å prøve å kjøpe rask suksess. En gang for alle LØNNE DIG SELV DET ER TID FOR Å Lære hvordan vi skal handle. Vår 100 tilfredshet garanti. La oss gjøre dette så enkelt som mulig. Når som helst innen 60 dager etter kjøpet, hvis du av en eller annen grunn føler at du ikke har mottatt verdi for pengene , bare kontakt meg, og jeg skal ordne en 100 refusjon av kjøpesummen din. Din vurdering av YTC Price Action Trader er effektivt risikofri. Få raskere ordninger. Det er på tide å endelig lære å handle. To kjøp alternativer. YTC Pris Handling Tra der. Instant PDF-download. Six Volumes.590 sider av kvalitet trading education. Including 377 diagrammer og diagrammer. PLUS NÅ MED 2 BONUSER - FAQ Dokument 2 volumer 42 minutter mp4 video Fremtidstendens - Simplified. YTC Pris Handling Trader PLUS YTC Scalper. Allt du får med YTC Price Action Trader PLUS den supplerende YTC Scalper ebook. YTC Scalper utforsker anvendelsen av YTC Price Action Trader på lavere tidsrammer. Finn ut mer om YTC Scalper her, det åpner en ny nettleserside, slik at du ikke vil tømme denne siden . Når betalingen er bekreftet, må du klikke på PayPal-knappen. Fortsett til nedlastingen. Dette tar deg til nedlastingssiden. MERK Du vil også motta en epost fra DPD med en lenke til nedlastingssiden. Din nedlastingsside vil være aktiv i 48 timer. . Transaksjonen vil vises på ditt kredittkort eller kontoutskrift i PayPal, etterfulgt av YTC Trading eller YourTradingCoach, avhengig av din bank. Vennligst kontakt meg hvis det er noen problemer, eller hvis du har lukket nettleseren din, må du for å klikke gjennom til nedlastingssiden Jeg tar sikte på å svare innen 24 timer, vanligvis mye raskere. Australske kjøpere a Prisen er inkludert GST b Nedlastingssiden vil gi en link for å åpne og skrive ut Skattefakturaen. Hvis du blir disgusted med søppelopplæring du har så langt mottatt ebøker med kurveformede systemer som lover så mye, men unnlater å levere hver gang forexrobotene som alltid viser seg for gode til å være sanne, det tilsynelatende uendelige søket i fora for systemer - ingen av dem noensinne jobber konsekvent godt, kanskje det er på tide å prøve en ny tilnærming. Kanskje det er på tide å lære å handle, i stedet for å prøve å kjøpe suksess. PPS Kapittel 2 vil tydelig forklare hvorfor disse andre ebook-systemene, forumsystemene og forexrobotene alle mislykkes i å levere på sine løfter - de er ikke basert på markedets virkelighet og den sanne naturen til dette handelsspillet. Du vil forstå hva dette er, en gang for alle, og være godt posisjonert til aldri å falle for disse svindelene eller mislykketes ches again. PPPS Med denne bakgrunnen på plass, og verktøyene og teknikkene som er tilgjengelige i Volum 4 5, vil du ha det perfekte fundamentet for å starte din virkelige reise med næringsutvikling, uansett om du velger å implementere strategien som beskrevet i Volum 3 eller foretrekker å utvikle din egen. PPPPS Det er på tide å handle. Gå for det Bestill nå, med tillit til 60-dagers 100-tilfredshetsgarantien. Hvis du vil være en handelsmann, må du slutte å prøve å kjøpe suksess - det virker ikke, det er på tide å lære å virkelig handle. Opphavsrett 2010 Lance Beggs Alle rettigheter reservert. Bruk av dette nettstedet og alle tilknyttede produkter og tjenester er underlagt lovlige merknader fra vår overordnede side. Hvis du fortsetter å bla gjennom og bruke dette nettstedet, vil du er enige om å overholde og være bundet av disse dokumentene. LB68 Publishing Pty Ltd PO Box 4097 Kirwan QLD 4817 Australia. YTC Ideer på Forex Daily Charts. Jeg handler lave tidsrammer. Kanskje du har lagt merke til. Men jeg har alltid sagt at ingen tidsramme er bedre t Han noen andre Det er profesjonelle handelsmenn som opererer over hele spekteret, fra å se på båndet, flytte ved kryss, helt opp til daglige og ukentlige diagrammer. Det er ikke noe som passer best for vår egen personlighet, behov og omstendigheter. Og jeg har alltid sa at ideene som ble uttrykt i YTC bloggen og også i YTC Price Action Trader, er anvendelige på tvers av alle tidsrammer. Ok, kanskje ikke skjermbilde-ideene fra forrige ukes artikkel. Men det store hovedparten av det jeg diskuterer, kan brukes på andre markeder og andre tidsrammer med bare litt ekstra tanke om hvordan det kan tilpasses. Så jeg elsker absolutt å få e-post fra handelsfolk som innser dette faktum Og hvem har brukt ideene og hvem har funnet noe suksess. Her er et utdrag fra en e-konversasjon jeg hadde i løpet av uken med Anatoliy, som handler forexmarkeder på daglige tidsrammer. Jeg har lest bloggen din i mer enn et år nå, og sammen med Trading in the Zone har det vært en av de større grunnene til consi Selv om jeg nesten aldri ser under D1-tidsrammen, forblir prinsippene alle de samme. Langsiktig handel gjør det mulig for meg å analysere alle 28 store valutahandelspar for inntaksmuligheter. Innlegget er så enkelt, men jeg må si det er en av mine favoritter Det er minst 5 langsiktige oppføringer jeg tar per måned bare basert på dette prinsippet. Takk igjen for å dele all din kunnskap, erfaring og ideer. Det var to bilder knyttet til e-posten jeg Jeg måtte krympe bildene slik at de passer her. Hvis du klikker på bildene, vil de åpne en full størrelse kopi i nettleseren. Det første du vil merke er at arbeidsområdet mal er forskjellig fra det jeg bruker, gjennom tillegg av en Keltner Channel eller lignende Det er ikke nødvendig for punktet i dagens artikkel. Anatoliy har markert områdene av interesse via rektangler og tilhørende tekst. Du finner handelsinngangs - og utgangsmarkører i disse områdene. Se på disse områdene og se om du kan se hva Anat Oliy var å se, i å gjøre både hans inn - og utgangsbeslutninger. Hva jeg absolutt elsker er. et unntaksmessig belønningsrisikoforhold som kan oppnås ved å komme inn på kantene av markedsstrukturen. b Måten som Anatoliy har brukt blogginnlegget som ville kjøpe her for ikke bare å gå inn på markedet, men også å gå ut av veien. Se spesielt RHS-kommentarene i det andre bildet NZDUSD-diagrammet. Det store flertallet av det jeg diskuterer på min side kan tilpasses, med bare minimal innsats, til andre markeder og andre tidsrammer. Ta en titt igjen på det tidligere blogginnlegget hvis du savnet det, eller fikk ikke konseptet første gang. Inntastingsdatoen i Anatoliy s handler viser at han ikke lærte konseptet fra blogginnlegget mitt. Imidlertid bekreftet mitt blogginnlegg bare for ham sannheten som allerede var blitt tydelig gjennom sitt eget harde arbeid. Og kanskje beskrevet det på nye måter. Det er fantastisk. Her i disse utdragene Fra videre e-post korrespondanse, beskriver Anatoliy prosessen han pleide å komme til disse konklusjonene mitt fremhevende. Samtidig viser jeg dette til deg fordi du virkelig hjalp meg til å bevege meg videre med handelen. Ikke bare med dine prishandlingsartikler, men også på ho w å organisere en s handel OG spesielt meta spill Jeg har vært involvert i markedene i nesten 11 år nå, utvikle det samme handelssystemet som passer meg To mangler ingredienser for meg gjennom årene var Trading i sone og bloggen din. I begynnende var jeg litt usikker på om din super lave TF-handel vil fungere for meg, siden jeg aldri kunne jobbe under H1 jeg prøvde mange ganger, og tenkte hvor flott det ville være å ha et par handler hver dag, men jeg kan bare ikke Men da jeg fortsatte å se på mine Daily TFs og leste bloggen din, så jeg at det egentlig er det samme jeg har brukt kontrare oppføringer lenge før, men du hjalp meg virkelig å sette det inn i et system med meta-spillforklaringen. Mitt eget handelssystem var alltid basert på valutakorrelasjon. Jeg kaller det hele markedet, og det var ganske kontrarisk, da jeg prøvde å fange starten på hver stor trend. For noen år siden hadde kontraktert ment å selge alle nye høye og kjøpe nye lav takk til din blomstring g Jeg var i stand til å starte studiet av pris handling og skille mellom en ny høy med god sannsynlighet for en følge gjennom enda høyere og en ny høy hvor smarte penger kommer til å bli med meg fading den svake bevegelsen. Mastery of trading er en prosess av ferdighetsutvikling ikke av systemer IMHO. Her er en oppgave for deg å vurdere I neste måned eller to finner du diagrammer hver dag som lar deg studere dette konseptet nye høyder eller nedturer som følger gjennom videre mot nye høyder eller nedturer som reverserer. ut Legg til notater Filer dem i din markedsstruktur Pris Action Journal Gjennomgå dem Og utvikle dine egne regler for å finne på områder som skriker til deg, hvem vil kjøpe her eller hvem som vil selge her. Natoliy har vært snill nok til å dele to videre handler basert på samme konsept Denne gangen viser både ufullkommenhet ved inngangen til virkeligheten av handelsspillet med en stopp og re-entry i en og en ripe og re-entry i den andre. Begge eksemplene demonstrerer perfekt unntatt Risikoforholdet som er oppnådd ved inngang i disse grossistprisregioner, ettersom den andre oppføringen beveger seg pent til flere R-gevinster. Se, se på diagrammene og se om du kan se hva Anatoliy så på tidspunktet for inngangen. Hvis du klikk på bildene, de vil åpne en full størrelse kopi i din browser. Thanks Anatoliy Eksepsjonell trading. If du vil se nærmere på Anatoliy s arbeid, vil du finne sin blogg. Spesielt, se her for en diskusjon av handel ledelsen knyttet til den tidligere CADJPY handler det første bildet i denne artikkelen.

No comments:

Post a Comment