Wednesday 1 November 2017

Forex 4 Noobs


Lær Forex ved hjelp av Price Action. I tror at smarte handelsmenn, som ønsker å lykkes i Forex, må mestre pris handling, og deres handelspsykologi Pris handling er den enkleste måten å lære Forex trading, og handelspsykologi sikrer at du handler den riktige måten. forvirrende indikatorer Glem å bekymre deg for enhver handel Glem om handel uten plan Hvis du vil lære Forex på riktig måte, kan jeg hjelpe deg. Ta noen prishandlingshandler denne uken. Få med deg min siste nyhetsbrev for å få min siste prisaksjonsanalyse og min handel tips Behandle din handelspsykologi, bygg din handelsfortroende, og ta noen handler med meg. Hva venter du på. Hvor skal du begynne? Du vil lære Forex, men du vet ikke hvor du skal begynne. Vel, jeg designet forex4noobs for å ta deg fra det grunnleggende helt gjennom til avansert handel med handel med priser, jeg dekker også handelspsykologi og pengestyring. Så du kan lære alt du trenger om Forex her. Deretter kan du se en steg-for-steg guide. Denne veiledningen wi Jeg tar deg gjennom forex4noobs, og kommer deg i gang på reisen din for å lære forex trading. Steg 1 Grunnleggende. Hvis du vil lære Forex, er Forex Education Academy ditt første skritt i læringsprosessen. I motsetning til andre, slipper jeg ikke din tid med ubrukelige Forex grunnleggende, lærer jeg bare deg hva som må vite. Steg 2 Trading Plan. Før du begynner å handle live, trenger du en god megler, og en god handelsplan I det gratis videokurset lærer jeg deg hvordan du finner den rette megler, og hvordan å skape en solid handels - og pengehåndteringsplan. Steg 3 Trading Strategy. My prishandlingsstrategi vil lære deg avanserte prishandlingsteknikker Som jeg sa ovenfor tror jeg at nye handelsmenn må mestre pris handling, så jeg deler min strategi med deg. Steg 4 Forex Blog. Weekly pris handling analyse, over 20 timers registrert Forex webinars, handelspsykologi og tips Du finner alt det på Forex bloggen jeg har blogget i åtte år, så det er mye å gå gjennom. Nick B s Forex Blog. Lear n fra Nick B s Forex trading blog, slik at du kan bruke Price Action for å lage pips på hvilket som helst valutapar konsekvent også. I dagens analyse analyserer jeg videre analysen av AUDNZD-handelen som utløste i går kveld, den ventende GBPUSD-handelen og en potensiell kommende USDCAD-oppsett USDCAD-oppsettet ser veldig bra ut, så vær nøye med det. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. I dagens analyse ser vi flere oppsett av varierende styrker AUDNZD viser et sterkt kort oppsett som ennå ikke har utløst jeg har lagt inn oppføringen min og stopper i analysen GBPUSD har et risikofylt langt oppsett, men ligger for tiden på sterk støtte Til slutt har EURUSD og GBPJPY begge svakere oppsett, men det er s fortsatt verdt å holde øye med dem. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen fortsetter. Fortsett Reading. In today's analysis finner jeg potensielle oppsett på de fleste NZD-par NZDCAD, NZDUSD og NZDJPY er alle sh på grunn av potensielle lange handler. Mens EURNZD viser en potensiell kort, nærmer AUDNZD sterk motstand, der det kan oppstå en kort reversering. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. I dag, jeg diskutere yesterdays mislykket EURGBP kort handel, og jeg ser noen sterk støtte og motstand på EURAUD, USDJPY og USDCAD Disse områdene kan føre til gode reverseringer på mandag. Sjekk ut videoen for full analyse. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Today, prisen nærmer seg noen svært sterke støtte - og motstandsområder. Jeg ser på 1 6240 på GBPAUD for en kort reversering. Den 114 60 på USDJPY for en kort reversering, og 0 7060 på NZDUSD for en lang reversering. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Today har vi flere sterke oppsett. Både EURJPY og CHFJPY er svært korrelerte og viser en sim ilar sterk kort oppsett på 12-timersskjemaet Det er ikke bare dette som sitter på motstand, det rammer også en sterk trendlinje. USDCAD-oppsettet ser også veldig bra ut, men vær oppmerksom på at CAD-renteutlysningen er ute i dag, og det kan påvirke dette setup. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen fortsetter. Fortsett Reading. In today's analyse har vi et oppsett på AUD NZD forming. Motstandsområdet som det for øyeblikket er satt på, har en historie om å være sterk og pålitelig, så hold øye med denne handelen og sørg for å angi eventuelle prisalarmer hvis du trenger. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan få beskjed så snart videoen blir levende. Vi har et flott utseendeoppdateringsoppsett som har dannet seg på NZDUSD. Dette oppsettet ligger svært nær utløsing, så sjekk det ut raskt. Jeg forklarer inngangen min, stopper og mål i detalj mot slutten av analysevideoen. Ikke glem å abonnere til YouTube-kanalen slik du kan bli varslet så snart videoen går live. Today har vi to potensielle oppsett en USDCHF kort forming på 12 timer og en EURUSD lang forming på den daglige Watch analysen for en detaljert sammenbrudd. Ikke glem å abonnere på YouTube Channel slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Det er et langt reverseringsoppsett som dannes på EURCAD. Oppsettet er ikke bra, men det er verdt å holde øye med at EURUSD sitter på toppen av et sterkt støtteområde, men vi har men for å se ubesluttsblanket etter den siste nedgangen, mistenker jeg at vi snart vil se det, så se 1 0570 tett for en bullish reversering. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live Fortsett Reading. Today jeg revidert den potensielle AUDCAD-handelen som ble oppdaget i går. Dessverre kom jeg ikke over noen oppsett på dagens diagrammer. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. I dag s analyse jeg spot tre e par som viser sterke og lovende tegn på oppsett, så sørg for å holde øye med GBPUSD, AUDCAD og CADJPY. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Today jeg spot to potensielle korte oppsett på GBP AUD og GBP USD Disse oppsettene ser ganske bra ut for øyeblikket, men lysene lukkes ikke i noen timer. Jeg ser på disse på 4-timers og 8-timers diagrammer. Vær oppmerksom på FOMC-kursmeldingen i kveld hvis du skriver inn GBP USD. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. I dagens analyse finner jeg en potensiell AUDCAD lang handel. Vi har hatt en rekke oppsett utløser over natten som analyseres i video, så vær så sikker på å se etter eventuelle handler du måtte ha skrevet inn. Dette gir oss imidlertid bare noen få nye oppsett for i dag. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. In dag s analyse jeg spot to potensielle oppsett , en NZD USD kort og en CAD JPY kort CAD JPY kort ser ganske bra ut, og jeg kan bytte den på 12-timersskjemaet NZD USD-korten dannes daglig, så den tidligste det vil utløse er etter 22 00 GMT. Dette analyse video ble ødelagt og jeg var bare i stand til å gjenopprette halvparten. Den gode nyheten er at halvparten som gikk tapt, var ganske kjedelig, og jeg fikk ikke se noen oppsett. Fortsett Reading. I dagens analyse tar jeg en siste titt på mandagens vellykkede NZD USD kort Jeg finner også tre andre mulige oppsett AUDJPY, NZDCAD og GBPCAD, alle shorts Sjekk ut analysevideoen for en detaljert sammenbrudd. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen kommer live I dagens analyse finner jeg ingen nye oppsett. NZD USD-kortoppsettet jeg diskuterte i går, har imidlertid analysen utløst, så jeg deler min spillplan for denne handel. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Is Property Investing f eller du. Hvorvidt dine økonomiske investeringskrav er lavrisiko, høyrisiko eller et sted i mellom, er det ganske sannsynlig et design av eiendomsinvesteringer som passer for dine bestemte investeringskrav. Hvis du ikke oppdager en eiendomsfinansieringsplan det korrigerer for deg, så gjør ikke elendighet det er ingen design for å investere som korrigerer for alle. Turning er en annen type eiendomsinvestering som får en stor mengde press disse dager. Denne prosessen inkluderer å kjøpe en eiendom under verdien, kjøpe fiksering eller rehabbing hjemmet og videresalg av eiendommen for en betydelig inntekt Dette er en av de få kortsiktige finansinvesteringene som er mye lønnsomme når det gjelder eiendomsinvestering. Det er andre, men de bærer enda større trusler enn å slå. eiendom inkludert å kjøpe hjem og henge på det i svært lang tid mens verdien av bygningen verdier i verdi Dette krever noen som er veldig klok når man foretar kjøp eller veldig heldig. Det er viktigere, men det innebærer at noen som har utholdenhet og utholdenhet, holder fast på sine investeringer over lengre tid. Disse investeringene kan gi en god pensjon for den ideelle investoren som vel som midler på riktig tidspunkt for bryllupsarrangementer til ungdommer eller for å betale for høyskole. Rentale hjem er en annen utmerket måte å tjene penger for de som er villige til å håndtere en langvarig eiendomsinvestering. I denne typen finansielle investeringer blir det gjort penger hver måned for å enten betale eller bidra til boliglånet og midler kan gjøres når den kommersielle eiendommen er betalt for og tilbys senere i livet for å motta en mer full og total fortjeneste fra arbeidet. Det er en viss kostnad langs måten som er knyttet til å holde eiendommene oppdatert og i etterspørsel, er fordelene ved denne spesifikke typen finansielle investeringer nesten uendelige e for den rette investor. There er alle typer finansielle investeringer i denne dag og alder En av de mest spionerte for å produsere millionærer over hele verden likevel er eiendomsinvestering Selv innen realty er det en rekke forskjellige finansielle investeringsdesigner Hver stil inkluderer ulike grader av trussel på vegne av investor Hvis forsiktig hensyn tas er det en slags eiendomsfinansiering som er fineste for de fleste, selv om det er noen som eiendommen aldri vil være en utmerket finansiell investering for. De som bare er ikke kuttet ut for realty investing er de som elsker å nyte tickerrollen i hele datasystemets skjerm eller tv-skjerm som viser verdien av deres profiler på daglig basis. De som trenger å se på trykkeriet visdom av deres økonomiske investeringspraksis i stedet for de hvem er fornøyd med å sitte på sine økonomiske investeringer når de tar form eller de som ønsker å jobbe aktivt for å gjøre t Det er åpenbart at det er høyrisikoforetak for de som krever litt spenning i deres liv. Blant de mer vanlige høyrisikoen vil finansielle investeringer være pre-construction realty investing. Med denne typen finansielle investeringer er finansieren faktisk satsing at fremtidig eiendom vil sikkert koste en høyere kostnad enn investor betalte når strukturen er full.

No comments:

Post a Comment