Wednesday 8 November 2017

Forex Middel Trading System


Mean reversion trading Ive postet dette systemet et par ganger på nettet før, men aldri her på forex-tsd. Jeg har suget opp indikatorer og ideer siden den aller første dagen, og det er på tide at jeg gir noe noe annerledes, noe som puster livet inn i et veldig gammelt problem, hvordan du får et nytt utseende på markedet. Jeg chronicler systemet på bloggen min, så hvis du vil følge med, gleder jeg meg til tilbakemelding og observasjoner. PS! alle indikatorene jeg bruker lastes enkelt ned på forex-tsd. Først, tusen takk for at du sendte inn systemet ditt. Det ser definitivt ut som en veldig god. Kan du forklare mer om den anbefalte tidsrammen, avslutte, stoppe tap og mer om indikatorene du bruker. Tusen takk og lykke Lets se om jeg kan være kortfattet uten å ramle for mye. Det er noen indikatorer som er nødvendige: 34 ema med fiboband Murrey Math ramme på 128 periode BBRSI normale innstillinger med RSI blanket ut For Forex handler jeg bare de store, med mindre jeg ser en ekstremt klar divergens på alle tidsrammer. Jeg bruker primært 1 timers tidsramme. Innlegget for Short ville være når prisen ligger over fibobandene, over 78. og JRSX har begynt å krysse ned gjennom BB 20sma (20maa er midtlinjen, jeg har tømt ut de ytre linjene, jeg bruker denne versjonen av indikatoren fordi den har blitt kalibrert for å passe til rsi-beregningen). Målet er enten den 48 eller 34 EMA. Fordi 34 EMA alltid skifter med ris, noen ganger foretrekker jeg 48-tallet fordi det er mindre dynamisk når det gjelder et mål. Stoppetapet for den korte oppføringen ville være 10 pips over 28. Når dette systemet handler veldig bra, vil jeg gå inn i to deler, og når det første partiet treffer målet, flytter jeg stoppet for å bryte selv for det andre partiet og la det ri til det er et signal som reverserer trenden jeg gikk inn på. Jeg har spikret noen ekstremt store handler med denne metoden, og prøv så ofte som mulig å holde det andre partiet så lenge som mulig. Du kan henvise til bloggen min, som knyttet til det første innlegget for å se handlingene mine i gang. Jeg er foreløpig kort sølv og gull i en times tidsramme. Stor oppdatering på systemet mitt Ive tilpasset de mer volatile markedsforholdene. Jeg vil tilby sanntids veiledning av metoden som starter neste uke. Det er best hvis du bruker WHC-demo til å observere handler, da dette er den samme plattformen jeg bruker. For oss futures bruker jeg spreadbetters i Storbritannia med en britisk venn som inngår handler for meg. Jeg vil sette opp en IB med WHC, men jeg kan ikke bekrefte at de er veldig pålitelige ennå. Min konto er fortsatt ganske liten og har ennå ikke gjort noen tilbakekallinger. flott .. og enkel, spesielt etter å ha lagt til med fibo. Hvis noen er interessert, vennligst send meg et pm med din msn eller yahoo ID, og ​​jeg vil legge deg til min chatliste. Jeg vil gi kortvarige signaler fra systemet og vil svare på eventuelle spørsmål om oppsettet. Kanskje det kan føre til bedre forståelse av kortsiktige trekk i valutamarkedet. Jeg har oppdatert systemet enda en gang. Vennligst ta en titt som din tilbakemelding er hjertelig velkommen. Jeg skylder mye kreditt til Michael hos Enthios for å åpne øynene for en visjon jeg hadde for dette systemet mange år siden. Det ser ut til at mine ideer er den originale når de slår meg på hodet ved hjelp av breakout system etter breakout og fail system. Jeg tror hovedtrekket for personer med breakouts er at du kan gå inn i et stopp og et stoppested og potensielt få størst avkastning fra å være rett eller feil. Men for meg gir prosentandelen ikke min temperament. Jeg vil være i rytme med markedet. Gjennomsnittlig reversering handler om å finne balanse og ri på en bølge. Breakouts fanger den største av alle trekkene, men du blir nicked gang på gang, faktisk sier noen av greatsene at 70 av tiden vil du bli nicked, men de store avkastningene kommer etter hvert etter hvert. Jeg foretrekker å ha et slikt system på auto-pilot som en slags lotterihandel som jeg ikke bry meg om, men likevel får å samle vindfellene når de endelig ruller rundt. Hvis jeg skal aktivt observere markedet, vil jeg være i tråd med hva det forteller meg. For øyeblikket forteller det meg at det betyr at reversjon vil gi og gi og gi og da vil 3 av 7 ganger ta. Det er en risiko jeg foretrekker å leve med. Så her er mitt nåværende oppsett. Jeg tok et tilfeldig diagram av mine Metatrader-diagrammer for å vise nøyaktig hva jeg ser på i løpet av handelsdagen. En stor forskjell mellom hva jeg gjør og Market Profile-purister gjør er at mine kontrollpunkter ikke er opprettet i en sammenheng av volum og pris, men strengt fra pris. Dette er ikke noe jeg gjør for å være subversiv, det er mer ut av nødvendighet siden mine gratis diagrammer ikke gir nøyaktig voluminformasjon. Pluss de klare russerne som lager de fleste av disse fantastiske gratis indikatorene for Metatrader har ikke funnet en måte å lage en 100 autentisk Markeds profil-indikator.) 1) Prisen skal ligge utenfor Keltner-bandene 2) Stokastikk bør være utenfor bollinger-bandene og krysse opp igjen inne for et kjøp (det motsatte for kort). Men de burde være under 35-nivået. Bollinger og stokastikkene samarbeider i samme rekkevidde 0-100 på diagrammene mine. 3) Daglig Absolutt Styrke bør indikere hausseffekt for en buy og bearish for shorts. Hvis absolutt styrke er nøytral eller svakt, kan forutgående handler på begge sider av området vurderes. 4) Kontrollpunktet bør ideelt sett tas fra tidligere handelsdager, da dagens POC kan skifte litt intradag. 5) Virgin Point of Control nivåer fra tidligere trading økter er gyldige hvis ikke berørt til dagens trading dag økt. Dette er kanskje den mest unike og passende elegansen til det originale Enthios-systemet, da det innebærer at prisen må gå tilbake til et balansepunkt eller som jeg liker å tenke på det, som en reversering til et middel. Dette er annotasjonene fra handelsoppsettet som er oppført ovenfor. 1) Absolutt styrke indikerer kort, slik at det ikke kommer noen kjøp under denne økten. 2) Stokastikk har krysset fra over 65-nivået ned gjennom det øvre Bollinger-bandet. 3) Virgin Point of Control (VPOC) er blitt rørt. Det er tilrådelig å ikke ta handler selv om prisen kommer nær som mest sannsynlig at prisen vil komme tilbake og gi en bedre oppføring senere. Tålmodighet er definitivt belønnet med VPOCs. Vær også oppmerksom på at prisen er utenfor Keltners når signalet er kort. 4) Fortjeneste kan tas på en av to måter i utgangspunktet. Enten ved å berøre den motsatte enden av Keltners, eller medianbandet hvis du vil være ultra-konservativ om utganger. Eller. 5) Hvis du ønsker å følge bølgen til slutten, kan du vente på stokastikken å krysse opp gjennom Bollingers fra den motsatte enden av det opprinnelige oppsettet, i dette tilfellet nedenunder. Jeg håper du finner dette markedet fornuftig et friskt perspektiv på en veldig sliten jakt, å finne en psykologisk håndterbar, risikovennlig og lønnsom metode for å utvinne sunne profitt fra intradagmarkedet. Indikatorer og mal er også oppført nedenforForex Signal System DEFINISJON av Forex Signal System Et sett med analyser som en forex handelsmann bruker for å avgjøre om å kjøpe eller selge et valutapar til enhver tid. Forexsignalsystemer kan være basert på tekniske analysekartingsverktøy eller nyhetsbaserte hendelser. Daghandlere valuta trading system er vanligvis består av en rekke signaler som jobber sammen for å skape en kjøp eller selge beslutning. Forex trading signaler er tilgjengelig gratis, mot et gebyr eller er utviklet av handlerne selv. BREAKING DOWN Forex Signal System Forex signalsystemer kan skape henrettelser som enten er manuelle eller automatiserte. Et manuell system involverer en handelsmann som sitter på dataskjermen, ser etter signaler og tolker om han skal kjøpe eller selge. Et automatisert handelssystem innebærer at næringsdrivende lærer programvaren hva som signalerer for å lete etter og hvordan de skal tolkes. Det antas at automatisert handel fjerner det psykologiske elementet som er skadelig for mange handelsfolk. Både automatiserte og manuelle dagssignaler er tilgjengelige for kjøp på internett. Det er imidlertid viktig å merke seg at det ikke er noe slikt som den hellige graden av handelssignaler. Hvis systemet var en perfekt pengeprodusent, ville selgeren ikke ønsker å dele den. Dette er grunnen til at store finansielle firmaer beholder sine svarte boks handelsprogrammer under lås og nøkkel. Forex System Trading DEFINITION av Forex System Trading En metode for trading forex som er basert på en rekke analyser for å avgjøre om å kjøpe eller selge et valutapar på en gitt tid. Forex system trading kan være basert på et sett med signaler avledet fra teknisk analyse kartlegging verktøy eller grunnleggende nyheter-baserte hendelser. Daghandlere valuta trading system er vanligvis består av tekniske signaler som skaper en kjøp eller selge beslutning når de peker i en retning som historisk har ført til en lønnsom handel. BREAKING DOWN Forex Trading Trading Forex trading systemer kan enten være manuelle eller automatiserte. Et manuell system innebærer å sitte på dataskjermen, se etter signaler og tolke om man skal kjøpe eller selge. I et automatisert handelssystem lærer handelsmannen programvaren hva som signalerer for å lete etter og hvordan man tolker dem. Det antas at automatisert handel fjerner de emosjonelle og psykologiske komponentene i handel som ofte fører til dårlig vurdering. Både automatiserte og manuelle handelssystemer og - signaler er ofte tilgjengelige for kjøp. Det er viktig å merke seg at det ikke er noe slikt som den hellige graden av handelssystemer. Hvis systemet var en perfekt pengeprodusent, ville selgeren ikke ønsker å dele den. Dette er grunnen til at store finansielle firmaer beholder sine svarte boks handelsprogrammer under lås og nøkkel. Forex Mean Reversion gjennomgang Forex Mean Reversion Review Utgiver: Clickbank Kostnad: 79 med en 60 dagers pengene tilbake garanti gjennomgang dato: april 2013 Hva det står på nettsiden Forex Mean Reversion er en sanntid indikator basert på et grunnleggende faktum. Det hevder å være et lønnsomt Forex Trading System og den viktigste indikatoren på diagrammet ditt. På salgssiden står det at indikatorer for ledende og forsinkende ikke fungerer, og at Forex Mean Reversion-indikatoren fungerer fordi den er en sanntid indikator. Det er basert på det grunnleggende faktum at prisene alltid vil vende tilbake til en gjennomsnittlig (pris) på et eller annet tidspunkt i fremtiden. Indikatoren viser to nivåer på hver side av en gjennomsnittlig pris (glidende gjennomsnitt) og nivåene beregnes ved hjelp av gjennomsnittlig sant rekkevidde (ATR). Nivå 1 er et foreslått oppføringsnivå der prisen forventes å gå tilbake til gjennomsnittet. Nivå 2 er et foreslått stoppnivå hvor prisene sjelden strekker seg til. Er enkel å sette opp Er egnet for absolutte nybegynnere Er basert på et grunnleggende faktum Gjelder for alle instrumenter på alle tidsrammer Kan brukes som eller komplimentere eksisterende strategier Å være et Clickbank-produkt, systemet leveres med en 60-dagers pengene tilbake-garanti. The Material A 55 side manual som er ganske godt skrevet. Ytterligere informasjon er gitt om hvorfor Mean Reversion fungerer. Nivåene er forklart mer detaljert, og det er grunnene til at de brukes som oppføringer og stopp. Nesten 20 sider er viet til installasjon, kartoppsett og indikatorjustering, detaljert uten å være over toppen. Indikatorinnstillingsanalyseseksjonen er innspillingen til håndboken og systemet. Den bekrefter de beste Basisinnstillingene for indikatoren er Mean 60, Level 1 300 og Level 2 600. Brukes når du begynner å identifisere egenskapene til instrumentet og tidsrammen du handler med. . Den karakteristiske identifikasjonsprosessen blir da (ganske bra) forklart. GBPUSD er dekket over 4 tidsrammer, daglig, 4 timer, 1 time og 15 minutter, og viser at systemet skal være lønnsomt over alt ved hjelp av basisinnstillingene eller en justering av dem. Ordreplassering og styring er dekket og håndboken avrunder med et avsnitt om risikostyring amp Trade Size. Systeminstallasjonen er godt forklart i håndboken, last ned en MT4-mal og en MT4-indikator i de aktuelle katalogene. Rett fremover for de som ikke har tidligere eksponering for MT4. Systemet er godt forklart i håndboken, slik at stopp, mål og oppføringer gjør dette til et 100 mekanisk system. Plasser bestillinger og juster åpne handler basert på verdiene som vises av indikatoren. Viktig: Advarsel her er at indikatorinnstillingene først må identifiseres Hvis man velger å ikke bruke basisinnstillingene (standard 60, 300, 600). Kan det fungere Dette er vanskelig å dømme etter vår mening i det, selv om det er 100 mekanisk, er det avhengig av en rekke faktorer. Det er avhengig av først å identifisere passende innstillinger dersom du ikke bruker basisinnstillingene. Uavhengig av hvilke innstillinger som brukes, er systemet avhengig av prisen fortsatt å reagere som forventet (tilbake til gjennomsnittet) basert på disse innstillingene. Med dette i tankene og i stedet for å prøve å kurve passer dette gikk vi med eksemplene som ble identifisert i håndboken. Vi bestemte oss for å observere og ta sporadiske handler på GBPUSD på de daglige, 4 timers, 1 timers og 15 minutters tidsrammer, ved hjelp av innstillingene som fungerte da håndboken ble produsert (vi brukte 3 risiko per handel): GBPUSD daglig 50250500 6 måneder (nov -12 Apr-13) Bare 3 handler, 1 vinner og 2 tapere -4.34 GBPUSD 4 Tim 60300600 3 måneder (13.-13. April-13) 9 handler, 5 vinnere og 4 tapere 1.81 GBPUSD 1 time 605001000 1 måned ) 7 handler, 5 vinnere og 2 tapere 2,56 GBPUSD 15 Minutter 60300600 2 uker (15-Apr-13 26-Apr-13) 13 handler, 7 vinnere og 6 tapere -0.85 Ingen klar indikasjon på lønnsomhet, men vi vil nok si at vi sannsynligvis kunne har oppnådd bedre resultater hvis vi hadde tatt seg tid til å justere innstillingene. Hovedobservasjonen ved bruk av dette systemet er som det er at våre vinnende handler generelt var mindre enn våre tapende handler. Våre tapende handler var generelt de 3 hvor våre vinnende handler var mindre, ettersom målet er justert som gjennomsnittet (glidende gjennomsnitt) returnerer tilbake til en pris som returnerer for å møte den (håper det er fornuftig). Det er ingen tvil om at dette systemet er fundamentalt lyd og når innstillinger er identifisert, er det et 100 mekanisk system. Tid som er tatt for å identifisere og endre innstillingene i henhold til de nyeste egenskapene, vil trolig betale høyere utbytte (forutsatt at prishandlinger følges) enn bare ved å bruke basinnstillingene. Dette er kanskje ikke så mye et komplett system (spesielt hvis ikke justering av innstillingene), så det er en indikator man kan bruke til å komplimentere andre strategier. En indikator som kan vise seg å være mer verdig enn å si StochasticsRSI eller Bollinger-band for eksempel (for å identifisere En overkjøptOversold tilstand) Forutsatt at en er forberedt på å justere innstillingene basert på de nyeste egenskapene til instrumentene og tidsrammer de handler. Vi hadde ingen grunn til å kontakte support så kan ikke kommentere. PRO8217s Enkel å sette opp. Grunnleggende lyd. 100 mekaniske. CON8217s Mer en indikator enn et frittstående komplett system. Anstrengelse kreves for å regelmessig sjekke og justere innstillingene til det nåværende miljøet. Husk, dine kommentarer er viktige Hvis du har brukt eller bestemmer deg for å bruke dette systemet, vennligst bidra til fellesskapet ved å rapportere dine funn. Vedlegg: Du må være innlogget for å vise vedlagte filer. Medlemmer kan legge inn og abonnere på tråder som denne

No comments:

Post a Comment